.....!

Hej!.
Nu ska jag berätta om min vecka hit till torsdag.

Måndag:
Jag gick till skolan,gick hem satte på mej rid kläderna cyklade ner till Mikciizz men hon var inte dära fett rädd var jag när jag inte att hon öpnade när jag plingade på! men dom hade varigt och badat men sak samma,sen cyklade vi ner till stallet Mickiizz skulle ha Maja& jag skulle ha min lilla plutt Piia-lotta<33.Mickiizzs grupp skulle hoppa men jag rider efter henne så vi skulle på en lång ritt iskogen vi red till Hålluden och vi red på en äng med gräs till gnäna på Pia haha och albin fick typ damp MATMATMAT!Hurric och Albin fick mycket damp under lång ritten!


Tisdag:
Jag åkte inte till stallet utan jag var hemma!


Onsdag:
Jag cyklade till Mirre och vi hade kuul,vi hoppade med totte isommar hagen det gick bra sen gick vi hem till henne satte oss vid datan! Sen cyklade jag hem och mirre fick för sej att hon skulle cykla med mej en loien bit hennes cykel är paaaaaaaaj så hon lånade sin mammas jag fick prova den fett LEEEB jag hade handbols träning sen på gustavsgården,det var en mamma som glämnde barnvagnen hahaha hur kan man?


Torsdag:
Jag har varigt med en kompis,men nu sitter jag hära och inte har någon tinga att göra!:(


Fredag:
Nu har jag ridi¨d,nu sitter jag här med Mikkis&Anna vi ska kolla när dom hoppar men nu ska jag gå

 puuuusssniiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0