.....

fullständigt namn: astrid magnusson
ålder:9
fyller: 15 februari
syskon: 2 bröder
hur lång är du: 145 cm
har du någonsin bantat: aldrig!
tycker du att du är söt: nja
hur mår du: fucking good!
är du glad: oftast
skrattar du ofta: hela tiden, typ
vad är bra med dig: min öppenhet och min
ärlighet, bjuder alltid på mig själv och det får
min umgängeskrets att skratta! ;)
har du många vänner: hellre några få, nära
vänner än många ytliga kompisar

har du kille: jag är så singel!
tycker du om någon: alla som inte vill mig något
illa tycker jag om!
:)
har du blivit dumpad: once
har du dumpat någon: nopp
kramar eller kyssar: kramar
varit på bröllop: nopp
varit på begravning: ja när farmor gick bort
gjort bort dig offentligt: alltid!
är du lycklig: väldigt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-12 @ 12:17:53
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: elin

rolig lista:P

Ha en bra dag:)

2008-08-12 @ 12:48:58
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är ni?

hur kom ni till min blogg?

2008-08-19 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0